Πολιτική Επιστροφών

Ακύρωση Παραγγελίας.

Μία παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί στις ακόλουθες περιπτώσεις:
1. Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας και πατώντας το κουμπί “x” κατά την διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας και μέσα από το «Kαλάθι» της παραγγελίας.
2. Μία εκτελεσθείσα παραγγελία δύναται να ακυρωθεί μόνο όταν δεν βρίσκεται στη διαδικασία αποστολής. Δικαίωμα ακύρωσης άνευ επιβάρυνσης έχει ο πελάτης μέχρι 12 ώρες μετά την επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας και την παραλαβή από τον πελάτη του σχετικού email επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Σε άλλη περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα μεταφοράς (και αντικαταβολής εφόσον έχει δηλωθεί).

Επιστροφή προϊόντων
Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.
Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:
1. Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη.
2. Δεν έχει φθαρεί η συσκευασία του.
3. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
4. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής.
5. Τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
6. Να μην έχουν αφαιρεθεί ετικέτες ή σημάνσεις που ενδέχεται να έχουν τα προϊόντα.
7. Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης που λάβατε με την παραλαβή του.
8. Τα εμπορεύματα είναι ευθύνης του αποστολέα μέχρι να φτάσουν στις αποθήκες μας, οπότε θα πρέπει να είναι σωστά συσκευασμένα και να μην έχουν υποστεί οποιαδήποτε ζημιά κατά την μεταφορά τους.
Επιστρεφόμενα προϊόντα που δεν πληρούν κάποια από τις ανωτέρω συνθήκες δεν γίνονται δεκτά.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις περιπτώσεις:
• Στην προμήθεια αγαθών, τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
• Στα εποχιακά προϊόντα όταν λήξει η εποχική περίοδος.
• Στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοσή τους (π.χ. αρώματα, καλλυντικά, προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, βρεφικά είδη και είδη για μητέρες κλπ).
• Στα εσώρουχα, μαγιό και κάλτσες για λόγους προστασίας της υγείας και για λόγους υγιεινής.

Σε περίπτωση επιστροφής θα πρέπει είτε να αποστείλετε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@concotrade.gr στο οποίο θα αναφέρεται ο κωδικός παραγγελίας και η αιτία της επιστροφής, είτε να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το 211.4092331 από 09:00 έως 13:00 Δευτέρα – Παρασκευή.

• Σε περίπτωση επιστροφής από υπαναχώρηση, τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα θα πρέπει να αποστέλλονται με μεταφορικό μέσο επιλογής και χρέωσης του πελάτη. Η παράδοση των επιστρεφόμενων θα πρέπει να γίνεται στην έδρα μας.
Για την ολοκλήρωση και την έγκριση της επιστροφής, θα πρέπει να αποστείλετε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@concotrade.gr με τον κωδικό αποστολής του επιστρεφόμενου δέματος.

• Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους στην παραγγελία, είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του προβλήματος στο info@concotrade.gr και να προηγηθεί επικοινωνία με το EasyU.gr ώστε να επιλεγεί ο κατάλληλος μεταφορέας με χρέωση του EasyU.gr
Για την ολοκλήρωση και την έγκριση της επιστροφής, θα πρέπει να αποστείλετε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@concotrade.gr με τον κωδικό αποστολής του επιστρεφόμενου δέματος.

Η επεξεργασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες.

• Σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος, αυτή θα ολοκληρωθεί εντός 2-3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα και με την προϋπόθεση ότι υπάρχει το διαθέσιμο απόθεμα.
• Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, αυτή θα ολοκληρωθεί εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα.
Μόλις η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιηθεί θα λάβετε ενημερωτικό e-mail.
1) Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων λόγω υπαναχώρησης, επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και όχι πιθανά έξοδα μεταφοράς, αντικαταβολής ή τραπεζικών εξόδων.
2) Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων, επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και τα πιθανά έξοδα μεταφοράς.
3) Σε περίπτωση προϊόντων που εστάλησαν με Δωρεάν μεταφορικά το ποσό που θα αφαιρείται είναι 7,00€.
- Επιστροφή χρημάτων για παραγγελία που πληρώθηκε με Αντικαταβολή: H επιστροφή γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό σας.
- Επιστροφή χρημάτων για παραγγελία που πληρώθηκε με Κατάθεση: H επιστροφή γίνεται σε τραπεζικό λογαριασμό σας.
- Επιστροφή χρημάτων για παραγγελία που πληρώθηκε με Paypal: H επιστροφή γίνεται στον Paypal λογαριασμό σας.
- Επιστροφή χρημάτων για παραγγελία που πληρώθηκε με κάρτα: H επιστροφή γίνεται στην κάρτα σας. Η εντολή επιστροφής του ποσού δίνεται αυτόματα ηλεκτρονικά την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Ο χρόνος επιστροφής του ποσού ορίζεται αποκλειστικά από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας και ολοκληρώνεται από το τραπεζικό σύστημα εντός μερικών ημερών. Το EasyU.gr κατόπιν της υποβολής εντολής επιστροφής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση τράπεζας και πελάτη.

Αξιώσεις – Διαμαρτυρίες
Για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει κατά την διάρκεια της συναλλαγής σας με το EasyU.gr, για την άμεση διευθέτηση του παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο info@concotrade.gr είτε τηλεφωνικά στο 211.4092331 από 09:00 έως 14:00 Δευτέρα – Παρασκευή.

Για την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης, χρησιμοποιούμε cookies. Συνεχίζοντας συναινείτε στην χρήση τους. Μάθε περισσότερα. X