Πολιτική Επιστροφών

Ακύρωση Παραγγελίας.

Μία παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί στις ακόλουθες περιπτώσεις:
1. Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας και πατώντας το κουμπί “x” κατά την διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας και μέσα από το «Kαλάθι» της παραγγελίας.
2. Μία εκτελεσθείσα παραγγελία δύναται να ακυρωθεί μόνο όταν δεν βρίσκεται στη διαδικασία αποστολής. Δικαίωμα ακύρωσης άνευ επιβάρυνσης έχει ο πελάτης μέχρι 12 ώρες μετά την επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας και την παραλαβή από τον πελάτη του σχετικού email επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Σε άλλη περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα μεταφοράς (και αντικαταβολής εφόσον έχει δηλωθεί).

Επιστροφή προϊόντων
Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.
Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:
1. Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη.
2. Δεν έχει φθαρεί η συσκευασία του.
3. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
4. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής.
5. Τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
6. Να μην έχουν αφαιρεθεί ετικέτες ή σημάνσεις που ενδέχεται να έχουν τα προϊόντα.
7. Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης που λάβατε με την παραλαβή του.
Επιστρεφόμενα προϊόντα που δεν πληρούν κάποια από τις ανωτέρω συνθήκες δεν γίνονται δεκτά.
Τα εμπορεύματα είναι ευθύνης του αποστολέα μέχρι να φτάσουν στις αποθήκες μας, οπότε θα πρέπει να είναι σωστά συσκευασμένα και να μην έχουν υποστεί οποιαδήποτε ζημιά κατά την μεταφορά τους.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις περιπτώσεις:
• Στην προμήθεια αγαθών, τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
• Στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοσή τους (π.χ. αρώματα, καλλυντικά, προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, βρεφικά είδη και είδη για μητέρες κλπ).
• Στα εσώρουχα, μαγιό και κάλτσες για λόγους προστασίας της υγείας και για λόγους υγιεινής.

Σε περίπτωση επιστροφής θα πρέπει είτε να αποστείλετε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@concotrade.gr στο οποίο θα αναφέρεται ο κωδικός παραγγελίας και η αιτία της επιστροφής, είτε να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το 211.4092331 από 09:00 έως 13:00 Δευτέρα – Παρασκευή.

Σε περίπτωση επιστροφής από υπαναχώρηση, τα προς επιστροφή εμπορεύματα θα πρέπει να αποστέλλονται με μεταφορικό μέσο επιλογής και χρέωσης του πελάτη.

Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προίόντος, θα πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με το EasyU.gr ώστε να επιλεγεί ο κατάλληλος μεταφορέας με χρέωση του EasyU.gr

Για να είναι έγκυρη η επιστροφή θα πρέπει να αποστείλετε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@concotrade.gr με τον κωδικό αποστολής του επιστρεφόμενου δέματος.

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, αυτή θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Μόλις η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιηθεί θα λάβετε ενημερωτικό e-mail.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων λόγω υπαναχώρησης, επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και όχι πιθανά έξοδα μεταφοράς, αντικαταβολής ή τραπεζικών εξόδων.
Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και τα πιθανά έξοδα μεταφοράς.

Αξιώσεις – Διαμαρτυρίες
Για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει κατά την διάρκεια της συναλλαγής σας με το EasyU.gr, για την άμεση διευθέτηση του παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο info@concotrade.gr είτε τηλεφωνικά στο 211.4092331 από 09:00 έως 14:00 Δευτέρα – Παρασκευή.

Για την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης, χρησιμοποιούμε cookies. Συνεχίζοντας συναινείτε στην χρήση τους. Μάθε περισσότερα. X