Συχνές Ερωτήσεις

 

Πως μπορώ να αγοράσω από το EasyU;

Από το EasyU μπορείς να αγοράσεις όσα προϊόντα επιθυμείς, είτε είσαι μέλος του είτε απλός επισκέπτης.
Εάν είσαι ήδη μέλος του EasyU τότε το μόνο που χρεάζεται να κάνεις είναι 'Σύνδεση' στον λογαριασμό σου από το κουμπί που βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία κάθε σελίδας, συμπληρώνοντας το e-mail σου και τον Κωδικό Εσόδου ώστε να ξεκινήσεις άμεσα τις αγορές σου!
Εάν δεν είσαι μέλος και θέλεις να γίνεις, επιλέγοντας την ίδια διαδικασία της 'Σύνδεσης' μπορείς να κάνεις 'Εγγραφή' και να απολαμβάνεις τα μοναδικά προνόμια των μελών του EasyU!
Μπορείς επίσης να προβείς σε αγορές από το EasyU ακόμα και σαν απλός επισκέπτης. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να δηλώσεις τα στοιχεία σου και τον τρόπο πληρωμής και παραλαβής της παραγγελίας σου.
Η διαδικασία αγοράς για όλες τις περιπτώσεις είναι η ίδια:
Επιλέγεις τα προϊόντα που επιθυμείς μέσα από την πλοήγηση ή την αναζήτηση στις κατηγορίες και τα προσθέτεις στο 'Καλάθι' πατώντας το αντίστοιχο κουμπί που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν.
Εφόσον κάνεις τις επιλογές σου, ελέγχεις τα προϊόντα που έχεις τοποθετήσει στο 'Καλάθι' κάνοντας κλικ στον σχετικό σύνδεσμο που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείς να αφαιρέσεις προϊόντα από το 'Καλάθι' πατώντας το εικονίδιο Χ που βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν που έχεις βάλει στο ΄Καλάθι΄για αγορά.
Κάνε κλικ στο κουμπί 'Ολοκλήρωση αγορών', επιβεβαίωσε τα στοιχεία σου και τον τρόπο αποστολής και σύντομα οι αγορές σου θα βρίσκονται κοντά σου!

Έχεις επίσης την δυνατότητα να κάνεις τηλεφωνικά την παραγγελία σου στο 211.4092331, καθημερινά από τις 10:00 έως τις 14:00 εκτός Σαββάτου - Κυριακής και αργιών. Απαραίτητη προϋπόθεση για να δώσεις τηλεφωνική παραγγελία είναι να έχεις τους κωδικούς των προϊόντων που επιθυμείς.
Τον αριθμητικό κωδικό του κάθε προϊόντος θα τον βρεις στην σελίδα του προϊόντος, κάτω από τον τίτλο του με την σημείωση SKU (για παράδειγμα: SKU:77-6589).

 

Δεν έχω πιστωτική κάρτα. Μπορώ να αγοράσω προϊόντα;

Στο EasyU μπορείς να αγοράσεις προϊόντα έχοντας την επιλογή πληρωμής με όλους τους δυνατούς τρόπους.
Εκτός της πληρωμής μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας κατά την οποία μεταφέρεσαι στο ασφαλές περιβάλλον της Alpha Bank για να προχωρήσεις στην αγορά, υπάρχουν επίσης και οι επιλογές της πληρωμής με αντικαταβολή, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με πληρωμή μέσω Paypal ή με πληρωμή στην έδρα μας.

 

Ποιες είναι οι επιλογές πληρωμής που έχω;

1. Πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης.
2. Πληρωμή μέσω αντικαταβολής.
3. Πληρωμή μέσω Paypal.
4. Πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.
5. Πληρωμή στην έδρα μας.

1. Πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης.
Η κατάθεση του ποσού της παραγγελίας μπορεί να γίνει εντός 3 ημερών από την ημέρα της παραγγελίας σε λογαριασμό των Eurobank - Alpha Bank - Εθνική Τράπεζα - Τράπεζα Πειραιώς. Οι λογαριασμοί εμφανίζονται στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας.
Εφόσον γίνει η κατάθεση για την εξόφληση της αγοράς, θα πρέπει να μας αποσταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης με απαντητικό email στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας ή στην διεύθυνση [email protected] ή με fax στο 211.4092331 ώστε κατόπιν να αποσταλούν τα προϊόντα της αγοράς. Στο αποδεικτικό κατάθεσης θα πρέπει να είναι καταχωρημένος ο κωδικός παραγγελίας ή το ονοματεπώνυμο όπως αναγράφονται στο e-mail με την επιβεβαίωση παραγγελίας που έχει σταλεί κατά την υποβολή της παραγγελίας. Προσοχή: Είναι σημαντικό να είναι σωστά καταγεγραμμένα αυτά τα στοιχεία καθώς είναι το μοναδικά που συνδέουν την κατάθεση με την παραγγελία.

2. Πληρωμή μέσω αντικαταβολής.
Η πληρωμή των προϊόντων μπορεί να γίνει με μετρητά με επιπλέον χρέωση δυόμιση (2,5) ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, κατά την παραλαβή του δέματος.
Η πληρωμή με αντικαταβολή γίνεται στον υπάλληλο της εταιρείας μας ή της συνεργαζόμενης ταχυμεταφορικής εταιρίας και είναι εφικτή για ποσά μέχρι και εκατό (100) ευρώ και εφόσον μόνο η παραγγελία αποσταλεί με τους άνω δύο τρόπους. Η αντικαταβολή ως τρόπος πληρωμής υποστηρίζεται μόνο για αποστολές με Elta Courier και όχι για άλλες επιλογές μεταφορικών Speedex, Acs ή μεταφορικές εταιρίες.
Η αντικαταβολή ως τρόπος πληρωμής δεν υποστηρίζεται για όλους τους τύπους προϊόντων.

3. Πληρωμή μέσω Paypal.
Η υπηρεσία Paypal σου επιτρέπει να στείλεις online τις πληρωμές σου με ασφάλεια, χρησιμοποιώντας είτε ένα τραπεζικό λογαριασμό, είτε μία πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Όταν επιλέξεις το Paypal ως μέθοδο πληρωμής, ανακατευθύνεσαι στην ιστοσελίδα του Paypal, μέσω της οποίας ολοκληρώνεις με ευκολία την παραγγελία με την χρήση των προσωπικών κωδικών σου. Δεν είναι απαραίτητο να έχεις λογαριασμό στην Paypal και η όλη διαδικασία είναι όπως οι πληρωμές με πιστωτική/χρεωστική κάρτα μέσω ελληνικών τραπεζών. Η συναλλαγή επιβαρύνεται με προμήθεια Paypal 2,9%+0,35€.

4. Πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.
H πληρωμή γίνεται μέσω μιας απλής διαδικασίας κατά την οποία μεταφέρεσαι στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας Alpha Bank όπου εισάγεις με ασφάλεια τα στοιχεία της κάρτας και ολοκληρώνεις την παραγγελία. Η ασφάλεια των συναλλαγών διασφαλίζεται από πιστοποιημένο σύστημα κρυπτογράφησης δεδομένων SLL-128bit, ενώ στη βάση δεδομένων του EasyU.gr δεν αποθηκεύονται για κανέναν λόγο τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών. 
Οι πιστωτικές κάρτες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν είναι οι: Visa, Mastercard, American Express, Diners, UnionPay.
Κατά την υποβολή μίας παραγγελίας με κάρτα, το ποσό της παραγγελίας δεσμεύεται από την τραπεζική αρχή.
Η οριστική χρέωση της κάρτας γίνεται μετά την αποστολή των προϊόντων και αφού πρώτα έχει εκδοθεί το δελτίο αποστολής.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή ακύρωσης του συνόλου ή μέρους της παραγγελίας, η ακύρωση δέσμευσης του ποσού στην κάρτα γίνεται αυτόματα με την τροποποίηση ή ακύρωση της παραγγελίας και η εντολή δίνεται αυτόματα ηλεκτρονικά.
Ο χρόνος αποδέσμευσης του ποσού ορίζεται αποκλειστικά από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας και ολοκληρώνεται από το τραπεζικό σύστημα συνήθως εντός μερικών ημερών.

5. Πληρωμή στην έδρα μας.
Εφόσον επιλέξεις να παραλάβεις τα προϊόντα από την έδρα μας έχεις την δυνατότητα να πληρώσεις το σύνολο της παραγγελίας απ'ευθείας στην έδρα μας κατά την παραλαβή των προϊόντων.

 

Πρέπει να γίνω μέλος για αγοράσω προϊόντα; Τι κερδίζω;

Όχι απαραίτητα. Μπορείς να κάνεις τις αγορές σου και ως απλός επισκέπτης.
Όμως θα πρέπει να γνωρίζεις ότι κάνοντας εγγραφή μέλους στο EasyU θα έχεις πρόσβαση και σε όλες τις προωθητικές ενέργειες, εκπτώσεις, διαγωνισμούς, δώρα και προσφορές που λανσάρει το EasyU για τα μέλη του. Μπορείς ακόμη να διαχειριστείς τον λογαριασμό σου, κάνοντας πιο εύκολη και ευχάριστη την πλοήγηση σου. Με μία απλή ΄Σύνδεση΄θα μπορείς να δεις το καλάθι των αγορών σου, την λίστα επιθυμιών σου, την εξέλιξη των παραγγελιών σου και παράλληλα θα μπορούμε εμείς να σε εξυπηρετήσουμε άμεσα.

Η διαδικασία εγγραφής μέλους είναι πολύ γρήγορη και απλή. Είτε πηγαίνοντας στην πάνω δεξιά γωνία κάθε σελίδας και επιλέγοντας 'Εγγραφή', είτε μέσα από το ΄Καλάθι΄ σου κατά την διάρκεια μιας αγοράς, στο πεδίο καταχώρησης των στοιχείων σου επιλέγεις την 'Δημιουργία Λογαριασμού'. Τα στοιχεία που σου ζητούνται να εισάγεις χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία μας μαζί σου και για την αποστολή της παραγγελίας σου. Τα προσωπικά σου δεδομένα συλλέγονται από την εταιρία μας στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών και έχεις τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτά οποιαδήποτε στιγμή.

 

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης! Τι πρέπει να κάνω;

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας! Η επανέκδοση κωδικού εισόδου είναι μία απλή διαδικασία λίγων δευτερολέπτων. Είναι σημαντικό να θυμάσαι ποιο e-mail είχες χρησιμοποιήσει κατά την εγγραφή σου στο σύστημα μας.
Στο πεδίο 'Σύνδεση' με τον λογαριασμό σου κάνεις κλικ στο ειδικά διαμορφωμένο για την περίπτωση πεδίο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας». Κατόπιν καταχωρείς το e-mail σου και πατάς το κουμπ΄'Υποβολή'.
Άμεσα θα λάβεις στο email σου ένα σύνδεσμο μέσω του οποίου θα μπορείς να ορίσεις ένα νέο Κωδικό Εισόδου.
Σε κάθε περίπτωση, αν ξέχασες τον Κωδικό σου, δεν πρέπει να δημιουργήσεις ένα νέο Λογαριασμό γιατί θα χάσεις όλες τις πληροφορίες για προηγούμενες παραγγελίες σου, πιθανά εκπτωτικά κουπόνια που έχουν εκδοθεί στο όνομα σου και όλα τα προνόμια σου καθώς το σύστημα μας θα σε αντιμετωπίσει σαν νέο πελάτη.

 

Έχω λάβει Κωδικούς Προσφοράς. Πώς θα τους χρησιμοποιήσω;

Στο EasyU είμαστε περήφανοι για την μεγάλη μας παρέα και προσπαθούμε πάντα να σας δείξουμε την αγάπη μας με όσα διαθέσιμα μέσα έχουμε. Ένα από αυτά είναι οι Κωδικοί Προσφοράς που στέλνουμε στα μέλη μας σε συχνή βάση και συνήθως περιλαμβάνουν προωθητικές ενέργειες, εκπτώσεις, διαγωνισμούς, δώρα και προσφορές που λανσάρει το EasyU αποκλειστικά για τα μέλη του.
Εάν δεν είσαι ακόμα μέλος, μην χάσεις την μοναδική ευκαιρία να μπεις και εσύ στην παρέα του EasyU δημιουργώντας τώρα ένα λογαριασμό στο όνομα σου.

Ο Κωδικός Προσφοράς είναι ένα κωδικός που λαμβάνεις με email και τον οποίο μπορείς να εξαργυρώσεις κατά την ολοκλήρωση μίας παραγγελίας σου. Μπορείς να χρησιμοποίησεις εσύ τον Κωδικό ή να τον κάνεις δώρο σε έναν αγαπημένο σου για τις επόμενες αγορές του.
Ο Κωδικός Προσφοράς ισχύει μόνο για μία αγορά, χρησιμοποιείται μόνο ένας σε κάθε αγορά, δεν μπορεί να συνδυαστεί με άλλους Κωδικούς Προσφοράς που πιθανόν να έχεις και ισχύει έως την ημερομηνία λήξης του που αναφέρεται στο email με το οποίο τον παρέλαβες.

Για να τον χρησιμοποιήσεις θα πρέπει κατ'αρχάς να συνδεθείς στον 'Λογαριασμό' σου ή να δημιουργήσεις ένα 'Λογαριασμό' εάν δεν έχεις ήδη.
Προσοχή! Οι Κωδικοί ισχύουν μόνο για τα μέλη του EasyU.gr!
Κατόπιν σημείωσε τον κωδικό όπως τον έχεις λάβει από εμάς, στο ειδικό πεδίο 'Κωδικοί Προσφοράς' που θα βρείς κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου και το σύστημα θα υπολογίσει αυτόματα την έκτπωση ή το δώρο σου!
Τόσο απλά!

 

Πότε και πως θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Στο EasyU.gr προσπαθούμε πάντα να σας προσφέρουμε τα καλύτερα προϊόντα στις πιο ανταγωνιστικές προσφορές και να εξασφαλίζουμε για τους πελάτες μας επιλογές αποστολής με μικρούς χρόνους παράδοσης και ανταγωνιστικές τιμές.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται με Courier και έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις την επιθυμητή εταιρεία ανάμεσα στις προσφερόμενες επιλογές στο check-out.
Τα ογκώδη αντικείμενα αποστέλλονται με Μεταφορική εταιρεία.

Εάν επιλέξεις την αποστολή με Courier, τότε η παραγγελία σου θα παραδοθεί στον χώρο που μας έχεις υποδείξει ως διεύθυνση αποστολής. Αποστολές σε απομακρυσμένες περιοχές ή χωριά σε ορισμένες δεν παραδίδονται κατ'οίκον αλλά παραλαμβάνει ο παραλήτπης από το πρακτορείο της περιοχής του.
Το EasyU.gr θα σε έχει ενημερώσει εκ των προτέρων για τον κωδικό αριθμό εντοπισμού του δέματος και τα στοιχεία επικοινωνίας με τον μεταφορέα.

Εάν είσαι κάτοικος Αθηνών, έχεις επίσης την ευχέρεια να παραλάβεις μόνος σου τα προϊόντα και χωρίς χρέωση αποστολής, από το Pick-Up Point του EasyU.gr στον Άλιμο, Μεγάλου Αλεξάνδρου 16 μεταξύ των ωρών 09:00 – 17:30 κατά τις εργάσιμες ημέρες. Η παραλαβή της παραγγελίας από το Pick-Up Point είναι δυνατή την επόμενη εργάσιμη από την ημέρα της παραγγελίας και αφού πρώτα λάβετε ένα sms επιβεβαίωσης στο κινητό σας. Η δυνατότητα παραλαβής από το Pick-Up Point ενδέχεται να μην υποστηρίζεται για ορισμένους τύπους προϊόντων.

Παραγγελίες που λαμβάνονται από το EasyU.gr μέχρι τις 14:00 καθημερινά, επεξεργάζονται αυθημερόν. Παραγγελίες που λαμβάνονται από το EasyU.gr μετά τις 14:00, επεξεργάζονται την επόμενη εργάσιμη.

Οι παραγγελίες που αποστέλλονται με Courier, παραδίδονται μέσα σε 1 έως 3 εργάσιμες (όπως ορίζεται από την πολιτική της εκάστοτε εταιρίας ταχυμεταφορών) από την ημερομηνία αποστολής τους και oi παραγγελίες που αποστέλλονται ή μεταφορική εταιρία παραδίδονται μέσα σε 3 έως 7 εργάσιμες από την ημερομηνία αποστολής τους. Παραδόσεις που προορίζονται σε δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερήσουν περισσότερο. Τα χρονικά όρια ενδέχεται να αλλάξουν σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών, αργιών και έκτακτων μέτρων.

 

 

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Τα έξοδα αποστολής και τα έξοδα αντικαταβολής υπολογίζονται ξεχωριστά για κάθε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης και σύμφωνα με τις τιμές των συνεργαζόμενων εταιριών Courier και Μεταφορικών.
Τα έξοδα αποστολής με Courier υπολογίζονται βάσει του μεγέθους του πακέτου όπως περιγράφονται στο παράρτημα Αποστολή Προϊόντων.
Προσοχή: Για την αποστολή με Courier, έχει σημασία ο όγκος και το βάρος του πακέτου καθώς υπάρχει επιπλέον χρέωση όγκου/βάρους που προστίθεται στο συνολικό κόστος των μεταφορικών.
Σε περίπτωση που προκύπτουν επιπλέον χρεώσεις μεταφορικών λόγου όγκου του δέματος ή απομακρυσμένης-δυσπρόσιτης περιοχής, θα σε ενημερώσουμε για το επιπλέον κόστος πριν προχωρήσουμε στην αποστολή της παραγγελίας.
Μπορείς να δείς τις απομακρυσμένες-δυσπρόσιτες περιοχές εδώ.
Τις αναλυτικές χρεώσεις θα τις δείς στο παράρτημα Αποστολή Προϊόντων.

Εάν επιλέξεις να πληρώσεις με αντικαταβολή, το επιπλέον κόστος ανέρχεται στα 2,5€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και είναι δυνατόν να εφαρμοστεί για παραγγελίες έως 100€. Η αντικαταβολή ως τρόπος πληρωμής υποστηρίζεται μόνο για αποστολές με Elta Courier και όχι για άλλες επιλογές μεταφορικών Speedex, Acs ή μεταφορικές εταιρίες.
Η αντικαταβολή ως τρόπος πληρωμής δεν υποστηρίζεται για όλους τους τύπους προϊόντων.

 

Θα με ενημερώσετε για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Στο EasyU το motto μας είναι Shopping made Easy! και για αυτό φροντίζουμε να κάνεις το έλεγχο της παραγγελίας σου όσο πιο απλά γίνεται!
Το σύστημα μας θα σε ειδοποιεί αυτόματα για οποιαδήποτε εξέλιξη υπάρχει για την παραγγελία σου.
Αρχικά, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της Παραγγελίας, θα λάβεις ένα email επιβεβαίωσης με όλα τα απαραίτητα στοιχεία των αγορών σου. Αυτό σημαίνει ότι η Παραγγελία σου έχει παραληφθεί από εμάς και βρίσκεται σε στάδιο ενημέρωσης.
Όταν η παραγγελία σου μπει στο στάδιο της Αποστολής, θα λάβεις ένα νέο email που σε ενημερώνει για την Αποστολή της με όλα τα σχετικά στοιχεία της Αποστολής. Παράλληλα θα λάβεις και το σχετικό παραστατικό της αγοράς.
Μπορείς ανά πάσα στιγμή να ενημερώνεσαι online για την εξέλιξη της παραγγελίας, κάνοντας 'Σύνδεση' στον 'Λογαριασμό' σου και πηγαίνοντας στην ενότητα 'Ιστορικό Παραγγελιών'.

 

Τι διαφορά έχουν τα έξοδα αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής;

Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις ανεξάρτητες μεταξύ τους. Τα έξοδα μεταφοράς αφορούν την αποστολή της παραγγελίας σου και υπολογίζονται και χρεώνονται από την εταιρία μεταφορών βάσει του όγκου και της περιοχής αποστολής του πακέτου.
Από την άλλη, τα έξοδα αντικαταβολής αφορούν την διαδικασία πληρωμής της παραγγελίας σου κατά την οποία μπορείς να πληρώσεις για το συνολικό κόστος της στον υπάλληλο της εταιρίας που θα σου την παραδώσει και κατά την στιγμή της παραλαβής της. Τα έξοδα αντικαταβολής είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την διεκπεραίωση της συναλλαγής.
Εάν δεν θέλεις να χρεωθείς έξοδα αντικαταβολής, μπορείς να επιλέξεις κάποιον άλλο τρόπο πληρωμής, όπως πχ με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, μέσω paypal, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή ακόμα και πληρωμή στην έδρα μας κατά την κατ' ιδίαν παραλαβή της παραγγελίας σου.

 

Γιατί κάποια προϊόντα δεν πωλούνται ένα-ένα;

Από τις χιλιάδες προϊόντα που υπάρχουν στο EasyU.gr πιθανόν να βρεις και κάποια που πωλούνται σε συσκευασίες πολλών τεμαχίων. Το EasyU.gr συνεργάζεται απευθείας με εισαγωγείς και κατασκευαστές των προϊόντων που έχει προς πώληση και σε μερικές περιπτώσεις δεν είναι δυνατόν να ανοιχθούν οι συσκευασίες τους. Αυτά για παράδειγμα μπορεί να είναι χαρτικά ή είδη συσκευασίας, ξυραφάκια, μπαλόνια ή στυλό ή παρόμοια και γενικά προϊόντα που είναι χρήσιμα για αγορά σε ποσότητα.
Η ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας για αυτά τα είδη αναγράφεται στην περιγραφή τους, για παράδειγμα όταν ένα προϊόν αναγράφει x12τεμ σημαίνει ότι πωλείται σε δωδεκάδες, δηλαδή μπορείτε να αγοράσετε 12 τεμάχια ή 24 τεμάχια. Κατά την τοποθέτηση τους στο 'Καλάθι' το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα την ποσότητα και κάνει την σχετική χρέωση στην Παραγγελία σου.

 

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν που δεν θέλω;

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις το προϊόν που παρέλαβες λόγω υπαναχώρησης, αρκεί αυτό να γίνει μέσα σε 7 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του
Οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων είναι:
1. Το προϊόν δεν έχει υποστεί καμία εκούσια ή ακούσια ζημιά από τον πελάτη.
2. Δεν έχει φθαρεί η συσκευασία του.
3. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
4. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο της.
5. Τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
6. Να μην έχουν αφαιρεθεί ετικέτες ή σημάνσεις που ενδέχεται να έχουν τα προϊόντα.
7. Το προς επιστροφή προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το παραστατικό αγοράς που έλαβες με την παραλαβή του.
Τα εμπορεύματα είναι στην ευθύνη σου μέχρι να φτάσουν στις αποθήκες μας, οπότε θα πρέπει να είναι σωστά συσκευασμένα και να μην έχουν υποστεί οποιαδήποτε ζημιά κατά την μεταφορά τους. Επιστρεφόμενα προϊόντα που δεν πληρούν κάποια από τις ανωτέρω συνθήκες δεν γίνονται δεκτά.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις περιπτώσεις:
• Στην προμήθεια αγαθών, τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
• Στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοσή τους (π.χ. αρώματα, καλλυντικά, προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, βρεφικά είδη και είδη για μητέρες κλπ).
• Στα εσώρουχα, μαγιό και κάλτσες για λόγους προστασίας της υγείας και για λόγους υγιεινής.
• Σε παραγγελίες για τις οποίες έχει εκδοθεί τιμολόγιο. Οι αγορές με έκδοση τιμολογίου αποτελούν σύμβαση με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική δραστηριότητα του αγοραστή. Δεδομένου ότι η εταιρεία έχει στείλει το προϊόν πλήρως λειτουργικό και χωρίς κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με το 1α παρ. 1 του νόμου 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.

Σε περίπτωση που θέλεις να επιστρέψεις ένα προϊόν, θα πρέπει να μας στείλεις ένα e-mail στην διεύθυνση [email protected] στο οποίο θα αναφέρεται οπωσδήποτε ο κωδικός παραγγελίας και η αιτία της επιστροφής. Εναλλακτικά μπορείς να μας καλέσεις στο 211.4092331 από 11:00 έως 14:00 Δευτέρα – Παρασκευή.
Τα προς επιστροφή εμπορεύματα θα πρέπει να αποσταλούν στην αποθήκη μας με μεταφορικά κόστη χρέωσης του πελάτη.

 

Κάνετε επιστροφή χρημάτων;

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, αυτή θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Μόλις η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιηθεί θα λάβετε ενημερωτικό e-mail.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων λόγω υπαναχώρησης, επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και όχι τα έξοδα μεταφοράς, αντικαταβολής ή τραπεζικών προμηθειών. Εάν η αρχική παραγγελία είχε αποσταλεί με δωρεάν μεταφορικά, από το επιστρεφόμενο ποσό παρακρατάται το κόστος των μεταφορικών αποστολής.
Τα μεταφορικά έξοδα για την μεταφορά των προϊόντων προς επιστροφή λόγω υπαναχώρησης βαραίνουν τον αποστολέα. Εάν η παραγγελία επιστραφεί με χρέωση της εταιρίας μας, από το επιστρεφόμενο ποσό παρακρατάται το κόστος των μεταφορικών επιστροφής.
Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και τα πιθανά έξοδα μεταφοράς.

 

Πως μπορώ να διαχειρίζομαι το προφίλ μου στο EasyU;

Με την δημιουργία ενός προφίλ χρήστη στο EasyU μπαίνεις και εσύ στην μεγάλη παρέα μας και γίνεσαι ένας από τους εκλεκτούς που έχουν πρόσβαση στις προωθητικές ενέργειες, τις εκπτώσεις, τους διαγωνισμούς, τα δώρα και τις προσφορές που λανσάρουμε για τα μέλη μας.
Η διαχείριση του 'Λογαριασμού' σου είναι πάρα πολύ εύκολη και με μερικά κλικ έχεις πλήρη εικόνα της EasyU προσωποποιημένης εμπειρίας!
Εφόσον κάνεις 'Σύνδεση΄στον ΄Λογαριασμό' σου, το σύστημα σε κατευθύνει αυτόματα στον πίνακα ελέγχου από όπου με μια ματιά μπορείς να ενημερωθείς εύκολα για όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά στοιχεία ή τις παραγγελίες σου.
Μπορείς ακόμη να έχεις άμεση πρόσβαση στα μηνύματα σου, στην εξέλιξη των τρέχουσων παραγγελιών σου, στο ιστορικό προηγούμενων παραγγελιών, στις εγγραφές που έχεις κάνει στα newsletters μας, να οργανώσεις την 'Λίστα Επιθυμιών' σου, να οργανώσεις τον κατάλογο διευθύνσεων σου και φυσικά να έχεις άμεση πρόσβαση και δικαίωμα αλλαγών στα προσωπικά στοιχεία και τον Κωδικό Εισόδου σου.

 

Είναι ασφαλή τα στοιχεία μου και οι συναλλαγές μου;

Το EasyU λαμβάνει οποιαδήποτε πληροφορία μας δίνεις σχετικά με προσωπικά δεδομένα ή την παραγγελία σου ως εμπιστευτική και απόρρητη και δεσμεύεται ρητά ότι δεν πρόκειται να προβεί σε οποιαδήποτε αθέμιτη και χωρίς την προηγούμενη έγκριση σου χρήση των προσωπικών δεδομένων και με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί ή ανταλλάσσει τα προσωπικά στοιχεία και τις εμπιστευτικές πληροφορίες που μας έχεις δώσει.
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείς στο EasyU διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο και από το νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.
Για την εξασφάλιση των προσωπικών δεδομένων σου χρησιμοποιούμε τεχνολογία SSL 128-bit με πιστοποίηση από την Comodo Security και κάθε στοιχείο που εισάγεις στο EasyU κωδικοποιείται.
Δες περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Προστασία Δεδομένων.

 

Υπάρχει υπηρεσία συναρμολόγησης;

To EasyU δεν διαθέτει εσωτερική υπηρεσία συναρμολόγησης.
Για τις περιοχές της Αττικής, Θεσσαλονίκης και Πάτρας μπορείτε να απευθυνθείτε στην ομάδα Sunarmologiseis.gr για συναρμολόγηση επίπλων ή οργάνων γυμναστικής.
Επίσης στην Αθήνα ο Mastorakos.gr προσφέρει τοποθετήσεις και συναρμολογήσεις επίπλων και προϊόντων.
Το Spiti-Sos προσφέρει συναρμολογήσεις επίπλων και άλλες υπηρεσίες τεχνικών στην Αττική.
Η ομάδα E-Sinarmologisi είναι πάροχος υπηρεσιών για τη συναρμολόγηση και εγκατάσταση επίπλων, γενικών εμπορευμάτων και εξειδικευμένων προϊόντων στην Αττική.
Το site myConstructor είναι ένας οδηγός ελεύθερων επαγγελματιών για συναρμολόγηση επίπλων, δομικές εργασίες, τοποθετήσεις συσκευών και προϊόντων.